Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак въпроси за боксера

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мерси Бобка,са съм в процес на търсене на нова работа...Но задължително ще ти се обадя,поне по кафе да пиеме.Поздрави от "Герена"

    Comment


    • Здравейте,казанчето за спирачна течност на едно ли е с течността за съединителя,ако за съединителя е отделно ,къде се намира?От известно време чувствам прескачане-нещо като хруптене в самия педал на съединителя.Не винаги само по някога.Шумове няма,просто го усещам с крака си,залегах при педала но не виждам нищо нередно,все едно не лагерува,както трябва самия педал.Слагах диф.масло и на пружината...Пак същото,но само понякога го прави?

      Comment


      • Казанчето е общо и за спирачки и за съединител. Инак за хрущенето не знам...може нещо в горната помпа да се ебава?
        Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
        Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

        Comment


        • Иначе си отделя и всичко е както преди...

          Comment


          • Продължава да го прави само -по някога,а аз продължавам да я карам-всеки ден...Понякога само го прави,останалото време е супер мек съединидел,и плавно отделяне,идеи?

            Comment


            • Смяна водна помпа боксер

              Колеги, да се вкюча в боксер темата...
              Реших да сменя водната помпа сам, но нещата се закучиха... развинтил съм де що има, но пущината не излиза... Бия с чука... да се оплача и да сте готови за подобни изненади.
              ... след не малко молитви и чукове, пущината излезе. Малко е тегаво без да се сваля ангренажния ремък, но не е невъзможно, почистих остатъците от старата гарнитура и колата е отново в боя... Наздраве!
              Attached Files
              Last edited by markoff; d.m.y г., 16:25.
              146 1.3 боксер 1996г.
              156 SW 1.9 JTD 8V 2002

              Comment


              • Яко бой отнасят и тегаво излизат, факт..
                Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                Comment


                • Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
                  Здравейте,казанчето за спирачна течност на едно ли е с течността за съединителя,ако за съединителя е отделно ,къде се намира?От известно време чувствам прескачане-нещо като хруптене в самия педал на съединителя.Не винаги само по някога.Шумове няма,просто го усещам с крака си,залегах при педала но не виждам нищо нередно,все едно не лагерува,както трябва самия педал.Слагах диф.масло и на пружината...Пак същото,но само понякога го прави?
                  От известно време не ми го е правила изобщо.Дали пък диф.масло с което нанасях по механизма на педала, не е проникнало хубаво вече навсякъде в тва по топло време?

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от markoff Покажи съобщение
                    Колеги, да се вкюча в боксер темата...
                    Реших да сменя водната помпа сам, но нещата се закучиха... развинтил съм де що има, но пущината не излиза... Бия с чука... да се оплача и да сте готови за подобни изненади.
                    ... след не малко молитви и чукове, пущината излезе. Малко е тегаво без да се сваля ангренажния ремък, но не е невъзможно, почистих остатъците от старата гарнитура и колата е отново в боя... Наздраве!
                    Трудно излиза без скоба - факт. Успокояващо е, че ако сте сложили с метална турбинка, на дали ще се наложи повторение на упражнението.

                    Колегата с "хрущящият" съединител да погледне състоянието на "долната помпа"/работният цилиндър. Ако се е скъсал маншонът е влязла гадория, която понякога се усеща чак по педала. При мен се губеше и течност.
                    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                      Трудно излиза без скоба - факт. Успокояващо е, че ако сте сложили с метална турбинка, на дали ще се наложи повторение на упражнението.
                      Каква скоба може да се ползва?
                      Новата помпа е AP италианска, с метална турбина, не вярвам да имам проблем с нея в оставащия срок на експлоатация на автомобила (оригиналната е 22 години)
                      Имам и нейни снимки...
                      Следва смяна на ангренажните ремъци и ролки, като я направя ще пусна отделна тема със снимки.
                      Няма да окажа някой съвети, изчетох де що има, но допълнителна информация никога не е излишна.
                      Поздрави!
                      Attached Files
                      146 1.3 боксер 1996г.
                      156 SW 1.9 JTD 8V 2002

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от markoff Покажи съобщение
                        Каква скоба може да се ползва?
                        Новата помпа е AP италианска, с метална турбина, не вярвам да имам проблем с нея в оставащия срок на експлоатация на автомобила (оригиналната е 22 години)
                        Имам и нейни снимки...
                        Следва смяна на ангренажните ремъци и ролки, като я направя ще пусна отделна тема със снимки.
                        Няма да окажа някой съвети, изчетох де що има, но допълнителна информация никога не е излишна.
                        Поздрави!
                        Моята помпа я вадих като Вас. С чу...ъъъъ...с оправителят.
                        Като съдействах на колега, предвид натрупаният опит, прибегнахме към екстракция със скоба. Трудно е да я опиша, но стандартна, за ремъчни шайби мисля. Е, да. Преправяхме я да работи "наобратно" .
                        Беше и "капната" планка с три отвора, в средният - болтче
                        което беше заварено към конусът на винта на скобата. В другите два - болтчета завинтени към фланеца на помпата. Въпреки че тегли малко ексцентрично(извън центъра на оста на помпата), значително по лесно измъкна помпата. Завареното болтче (8мм) минава през отворът на планката, като се върти свободно в отворът и с главата си е обратно на другите две. Я съм обяснил, я - не.
                        За ахдренажа, съетът ми е стриктно да спазвате инструкцията на производителят.

                        страница 23 Ви интересува за монтажа. Някъде напред е демонтажа. Ако сте добре въоръжен и смел - трябва ви канал и не е необходимо да се свалят радиатори.

                        п.п. Канал трябва за да се освободят болтчетата на кожусите на ремъците и долните на вентилаторите. Последните се свалят по лесно отдолу, въпреки че като знаем какво търсим и не си жалим пръстите, може и отгоре.
                        Attached Files
                        Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 14:43.
                        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                        Comment


                        • Благодаря за насоките!
                          Ще се похваля какви съм ги свършил.
                          146 1.3 боксер 1996г.
                          156 SW 1.9 JTD 8V 2002

                          Comment


                          • Колеги и аз да се включа с едно питане - на 1.6 мотора, инжекцион Рочестър..тая ГМ-ската бобина някой знае ли дали е като на някой от Опелите, че искам да си взема фабрична такава, а много ми прилича на опелските?
                            Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                            Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                            Comment


                            • Простотията с ваденето на водната помпа може да се избегнат, ако преди да сложиш новата я намажеш с паста против заклинване. Аз лично с нея мажа де-що ми падне.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment



                              • Добре е да се знае, но вероятността да я вадя пак се надявам да граничи с нула.
                                146 1.3 боксер 1996г.
                                156 SW 1.9 JTD 8V 2002

                                Comment

                                Working...
                                X